tisdag 2 juni 2009

Suvarnabhumi Airport, Bangkok

Just nu borde jag sova. Jag borde sova djupt och dromma galet, det forstnamnda hander inte lika ofta som det sistnamnda. Istallet sitter jag pa Bangkoks flygplats, ganska missnojd med Thai Airways frukost som for min del bestod i smoriga croissants och en cherry-yoghurt, och funderar pa att leta upp na't horn dar jag kan slagga 2h innan nasta incheckning oppnar for att lindra den varsta somnnoden.

I ovrigt gick flygresan mycket bra. Jag var glad over att min flygradsla som kommer och gar inte gjorde sig pamind och att alla halvthai/ svenska barn var ganska snalla. Sjalv satt jag bredvid ett jattegulligt bogpar fran Umea -som till min besvikelse inte var bogar utan broder (ar osaker pa hur den har texten kommer lasas med tanke pa avsaknaden av AAO -ja ni ser ju).

Klockan 12.00 lokal tid kommer jag att landa pa Zia International i Dhaka, Bangladesh -for ja, vad ar oddsen att tva plan skulle forsvinna pa samma vecka;)

Inga kommentarer: