söndag 12 april 2009

P r e s e n t a t i o n

Tills dess att jag börjar drömma på engelska kommer bloggandet ske på svenska. Och här följer en kort presentation för er som halkat in på sidan av misstag, och för er andra, men som kanske ändå inte vet allt om mig...

JAG...


...är Värmlandspatriot så genom att driva med Stefan Holm eller Bengt Alsterlind kommer du inte långt här;)
...har varit strandsatt i Afrika och drömt mardrömmar om att bli ihjältrampad av en elefant om natten
...är sportnörd så förvänta dig att jag är upptagen 22.00 dagligen
...garvar åt Patsy och ler åt Nemo
...tyckte Johnny Depp var Gud när jag var yngre -nu vet jag att det inte existerar någon
...gillar att resa och hänga gäng

...ogillar religiösa fundamentalister, maktgalna och korrupta politiker á la Berlusconi och moraldårar som Bush
...tänder på intelligens och skills
...har en secret obsession with POST-IT-lappar

...tror på solidaritet
...har besökt 18% av världens länder
...drömmer om att bli frilansande tyckare
...samlar vuxenpoäng genom att mangla mina lakan
...har mitt hjärta i Karlstad, mitt hem i Linköping och mitt liv i -ja, det varierar..

Inga kommentarer: